ویرلستاری و ترجمه تخصصی

  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با انواع دیگری از ترجمه تخصصی نظیر ترجمه اقتصادی , ترجمه پزشکی, ترجمه تجاری و ترجمه وب سایت توضیحاتی داده خواهد شد.

ترجمه اقتصادی

ترجمه اقتصادی نوع خاصی از ترجمه است که در ترجمه اقتصادی واژه های اقتصادی متون مرتبط با دنیای اقتصاد همانند ترجمه مالی و تجاری ترجمه می شوند. ترجمه اقتصادی بیشتر در کتب مرجع استفاده می شود و ترجمه کتب و مجلات و ژورنال های اقتصادی را شامل می شود.

ترجمه پزشکی

ترجمه پزشکی شامل ترجمه کتب و مقالات و متون پزشکی و هم چنین بروشور دارو ها و دستنامه تجهیزات پزشکی است. ترجمه پزشکی هم مانند ترجمه حقوقی مستلزم دانش و تخصص پزشکی است و حتی کوچک ترین اختلاف در ترجمه و برگرداندن کلمات می تواند نتایج وخیمی به دنبال داشته باشد. ترجمه متون سایر شاخه های پزشکی و پیراپزشکی از قبیل ترجمه دندانپزشکی, دامپزشکی, پرستاری و … در حوزه خدمات ترجمه پزشکی قرار می گیرد.

ترجمه تجاری

خدمات ترجمه تجاری اغلب به وسیله شرکت هایی که با بازار بین الملل سروکار دارند مطرح شده است. شرکت هایی که در بازار جهانی فعالیت دارند اغلب به ترجمه اسناد و مدارک خود و هم چنین فهمیدن شرایط معامله و بند های قرارداد طرف مقابل نیاز دارد مترجم تجاری حرفه ای در شاخه ترجمه قانونی و ترجمه بازرگانی نیز باید تبحر و تخصص داشته باشد.

ترجمه وب سایت

خدمات ترجمه وب سایت شرکت را قادر می سازد که وب سایت خود را با کاربران مختلفی که از کشور های مختلف دارند سازگار کند. شرکت هایی که در بازار بین المللی فعالیت دارند, اغلب وب سایت خود را چند زبانه می کنند و برای تبدیل وب سایت خود به زبان مقصد به خدمات ترجمه وب سایت نیاز دارند.
موارد عنوان شده نمونه هایی از خدمات ترجمه تخصصی می باشند ولی عناوین دیگری را هم قطعاً شامل می شود.

کارشناسان شرکت ادیتنس می توانند شما را در زمینه ترجمه تخصصی و ویراستاری مقاله راهنمایی نمایند تا پروژه خود را به نتیجه برسانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی